BUURTVERENIGING

info@buurtverenigingbob.nl

Bankrekeningnummer: NL08 RABO 0317 2480 14

KVK-nummer: 40187613

Onderstaand het gebied waar onze buurtvereniging van toepassing op is.

In april / mei 1979 werd de eerste aanzet gedaan tot het oprichten van onze huidige buurtvereniging. Nadat alles in kannen en kruiken was werd op 17 september 1980 de buurtvereniging notarieel opgericht ten kantore van notaris Mr. Tomlow.

De vereniging heeft als doel de leef- en woonomstandigheden in onze buurt (Brunssummerweg, Apollolaan, Collinsstraat, Armstrongstraat, Gagarinstraat, Aldrinstraat, Pleistraat) te bevorderen en de belangen van bewoners te behartigen.

Daaronder verstaan we zowel het aanzien van de buurt (staat van wegen,

groenvoorziening etc.) als ook de menselijke saamhorigheid (ken je buren).

Voor wat betreft de leefbaarheid doen we dat in nauw overleg en samenwerking met de gemeente Landgraaf.

Voor wat betreft de saamhorigheid. Hiertoe worden gedurende het jaar diverse activiteiten georganiseerd. Vanaf 2018 zal eveneens een aanvang gemaakt worden met het trachten te organiseren van activiteiten voor onze jeugd. Hierin zijn wij sterk afhankelijk van het aantal jeugdige deelnemers dat graag wil deelnemen.

Onze vereniging kent een kleine contributie per gezin per jaar.

(momenteel €12,50)

Voor deze contributie worden een aantal activiteiten (met gereduceerde prijzen) ondernomen waaronder:

Jaarvergadering in combinatie met een buurtborrel.

Buurt etentje.

Burendag.

Buurtfeest.

Garage sale.

Wandelen met de buurt.

Kerst kienmiddag.

Jeu de boules middag.

Ontplooien van nieuwe activiteiten voor jong en oud.

Communicatie vindt meestal plaats middels e-mail en deze website.

Indien, bij het bestuur, geen e-mailadres bekend is zal een papieren versie bezorgd worden.

Voor aan- of afmelden voor de communicatie per e-mail klik hier.

Overeenkomstig onze statuten vindt er jaarlijks een ledenvergadering in de maand maart plaats. Thans zijn 73 gezinnen lid van onze buurtvereniging.

Heeft u interesse om lid te worden neem dan contact op met ons secretariaat.