GASTENBOEK

Beste bezoeker van onze site.

Wij zouden het zeer op prijs stellen indien u hier een korte reactie achterlaat omtrent deze site, de buurtvereniging of andere aandachtspunten waarmee we onze buurt samen kunnen verbeteren.

Namens het bestuur, bedankt voor uw waardevolle feedback.

Commentaren: 12

Gertie van Bussel (maandag, 22 april 2024 17:08)

Leuke foto s van een zondagmiddag jeu de boules. Iedereen vol in actie.

Gertie (maandag, 22 april 2024 13:12)

Even de website bekeken en ik vind dat het er duidelijk , overzichtelijk uitziet. Leuk die extra plaatjes bij bv de tombola en jeu de boules.

Verder wil even vermelden dat de jeu de boules activiteit zeer geslaagd was. Leuk ook dat er heel verschillende poules waren gemaakt zo leer je weer wat meer mensen kennen. Iedereen bedankt die hier een steentje in bijgedragen heeft. Was goed verzorgt en zeker voor herhaling vatbaar. Winnaars, laat de prijsjes smaken.

Diny Eussen (maandag, 22 april 2024 10:31)

Het was een gezellige zondagmiddag, met onze buurtgenoten

nic.tiny.schnackers@home.nl (zondag, 28 juni 2020 17:58)

Hartelijk dank voor de heerlijke aardbeien behorend bij Iets lekkers.
    Echt een ware verrassing in deze bijzondere Coronatijd.

M. Roovers (vrijdag, 14 juni 2019 16:58)

14-6-2019
    Hallo buurtbewoners,

Ik wil jullie even op de hoogte brengen van het volgende:
    Vorig jaar hebben wij namens de buurtvereniging BOB een enquête gehouden bij de bewoners die het aangaan omtrent het onderhoud van de groenvoorziening op de geluidswal. Aangezien de gemeente weer eens een keer hun afspraken niet nagekomen zijn, heb ik besloten om zelf actie te ondernemen namens ons, maar niet alleen voor het onderhoud van de geluidswal maar ook voor het onderhoud van de gemeentelijke groenstroken met name in de Apollolaan en met dank van dhr. Bervoets die mij foto's heeft laten toekomen van de 26 inmiddels gevangen ratten die als bewijsmateriaal bedoeld zijn. Ik heb contact gehad met dhr. Marcel de Veen van de Limburg en hem alle informatie wat ik kon verzamelen inclusief de foto's inmiddels doorgestuurd en hij zal rond 24 juni (na zijn vakantie) hiermee aan de slag gaan. Heeft u nog meer foto's of verslagen die u zelfs naar de gemeente heeft verzonden zou ik die graag van u willen ontvangen want hoe meer wij kunnen aanbieden des te beter. Dus t.z.t. zal er een stuk in het dagblad verschijnen of in de VIA Landgraaf. Want ik denk als ik namens de buurtbewoners mag spreken, dat wij het allemaal zat zijn deze loze beloftes en of het onderhoud nou gebeurt door de Gemeente of Provincie dat zal ons een zorg zijn als het maar gebeurt. Gaat het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. Ik zal het jullie zo snel ik nieuws heb laten weten via de website. Groetjes, Margriet Roovers

Wilma (zondag, 17 juni 2018 16:46)

Op 9 juni 2018 om 8.30 uur vertrokken voor een uitstapje naar Cochem.
    Wij heben heben een goede Chauffeur,en een gezellige groep buurtbewoners. Om 11.00 maken we een rondvaart met de boot van ongeveer een uur. Hier krijgen we heerlijke kaffee mit kuchen. Daarna bezichtigen stad Cochem op eigen gelegenheid. S'middags naar een wijnproeverij waar wij een aantal wijnsoorten geproefd hebben voorzien van tekst en uitleg. Een interessante middag. Daarna weer richting Nederland waar wij deze gezellige dag afsluiten met een etentje. Rond 21.45 uur zijn we weer thuis en kunnen terug blikken op een zeer geslaagd uitstapje.

Ron en José Brouwers-Leenders (maandag, 12 februari 2018 15:41)

Mooie en overzichtelijke site, met heel veel plezier naar gekeken. Het is een goed gevoel dat de buurtvereniging mensen bij elkaar brengt en zaken behartigt die de buurt ten goede komen. Respect voor de mensen die zich hiervoor inzetten!

Marlene en Ton Janssen (vrijdag, 15 december 2017 13:38)

Chapeau voor alle vrijwilligers die dit mogelijk hebben gemaakt.

Marjon Straeten (donderdag, 14 december 2017 12:32)

Wow... wat een leuke site!

Margriet Roovers (woensdag, 13 december 2017 22:55)

De website ziet er super mooi en overzichtelijk uit Roald.
    You did a really good job!!!
    Natuurlijk mogen we Anita Kievit niet vergeten, mede door haar "know how" heeft zij ook haar steentje erbij toegedragen tot het door jou gemaakte resultaat.
    Chapeau

Margriet Roovers (woensdag, 13 december 2017 16:55)

Hallo Roald,

Het ziet er super uit, heel overzichtelijk.
    Natuurlijk ook een bedankje aan Anita Kievit voor het wegwijs maken van deze website.

Anita (dinsdag, 14 november 2017 18:38)

Veel succes met jullie website en dat er vele de website mogen bezoeken.